eBook_Principy_Spirální_stabilizace.pdf

Vítejte v mém
světě uzdravení!

Jsem terapeutkou se zaměřením na zdravou páteř a učitelkou jógy, která zdaleka není jen tělesným cvičením. Kombinuji moderní fyzioterapeutické přístupy s tradičními technikami jógy. Moje kurzy a lekce jsou jedinečné propojením fyzična západní anatomie a jógového pojetí těla.

Nabízím vám zkušenost s uzdravením a inspiraci poznáním, které se stalo mým zákonem:

Poslouchej svoje tělo, je to tvůj učitel.
Pečovat, kultivovat, nalézat harmonii, transformovat, sloužit.
Vykročte na svoji cestu vedoucí ke zdraví těla a vyrovnanosti mysli.

Spirální stabilizace páteře ®

medicínský a fyzioterapeutický přístup
  • originální metoda známá také jako SM systém® vyvinutá MUDr. Richardem Smíškem
  • nechirurgické řešení výhřezů meziobratlových disků a skoliózy
  • rekondice páteře s využitím spirální dynamiky svalových řetězců
  • náprava svalových dysbalancí a vadného držení těla
  • praxe pro zafixování zdravých pohybových vzorců
DOZVĚDĚT SE VÍC

Jóga plynutí prány

jemná flow jóga ovlivňující energetický systém těla
  • inspirace systémem Prana Flow Yoga®, jehož autorkou je moje americká učitelka Shiva Rea
  • propojení anatomie fyzického a pránického těla
  • vědomý prožitek spojení mysli a těla (embodiment), který je  základem terapií založených na pohybu (movement-based therapies)
  • praxe laskavá k sobě i druhým, autentická hodnotami jógy
  • šest na sebe navazujících modulů jógové praxe pro harmonizaci energie těla a mysli
DOZVĚDĚT SE VÍC

Dech a relaxace

zdraví a dech, techniky tradiční jógy, pránájáma
  • prostor a mechanika dechu pro zdraví páteře
  • umění vědomého dechu – plný jógový dech, přípravné a klasické techniky pránájámy
  • emoční jóga – techniky a sestavy pro harmonizaci emocí
  • techniky statické a dynamické relaxace, relaxační dech
  • techniky „uvnitřnění“ a meditace
DOZVĚDĚT SE VÍC
Objevte aktuální nabídku videokurzů
a seminářů s online podporou
ZAČÍT HNED

Zlata Novotná

Jóga mě provází už dvacet let. Snad můžu říct, že jsem jógu pochopila, prožila a že mě moje zkušenost motivuje studovat ji stále hlouběji. V józe jsem našla odpovědi na otázky o naplnění a smyslu života.

Působím jako terapeutka, přednáším, vedu lekce jógy a spirální stabilizace, věnuji se vzdělávání lektorů jógy i edukaci pacientů, tvořím videokurzy.

Mými učitelkami jógy jsou Shiva Rea a Míla Sávitrí Mrnuštíková. Mým učitelem Spirální stabilizace páteře® je autor této metody MUDr. Richard Smíšek.

Cesta života není rovná jako dálnice, ale vine se ve spirále. Stále se vracíme k věcem, o kterých jsme si mysleli, že jim už rozumíme, abychom uviděli pravdy, které leží hlouběji a hlouběji.
Jolana Kredlová
Snažím se průběžně cvičit doma, ale to soustředění, jaké je na lekci s Vámi, se nedá nahradit.
Simona Martofová
Jste citlivá, vnímavá, empatická a seriózní. A to se dnes jen tak nevidí. Nehledě na to, že jste si sama prošla onemocněním a takoví lidé jsou pak na správném místě.
Dana Černovická
Snažím se doma cvičit a v práci aspoň protahuji. Tělo to chválí, cítím se velmi dobře.
Relaxační dech pro zvládání bolestiRelaxační dech pro zvládání bolestiRelaxační dech pro zvládání bolestiRelaxační dech pro zvládání bolesti
JÓGA
dech a relaxace
spirální stabilizace
16.7.2022
16.7.2022
16.7.2022
Relaxační dech pro zvládání bolesti
Relaxační dech pro zvládání bolesti
Relaxační dech pro zvládání bolesti

Jak vnímáme svůj dech a daří se nám dech vnímat alespoň někdy, nebo po celý den necháváme svoje tělo dýchat „na autopilota“? Uvědomujeme si, jak je pulzující pohyb dechu, který vnímáme ve fyzickém těle, propojený současně s celou naší osobností energeticky, mentálně a emocionálně? Pojďme se podívat, jakým způsobem je možné využít dech pro zmírnění bolesti.

ČÍST VÍCEČÍST VÍCEČÍST VÍCE
Meditace měsíčního nektaruMeditace měsíčního nektaruMeditace měsíčního nektaruMeditace měsíčního nektaru
JÓGA
dech a relaxace
spirální stabilizace
13.7.2022
13.7.2022
13.7.2022
Meditace měsíčního nektaru
Meditace měsíčního nektaru
Meditace měsíčního nektaru

Lunární praxe je to nejlepší, co můžeme udělat pro svoje celkové zklidnění, které se příznivě odrazí uvolněním svalového napětí v těle. Praxí prováděnou nejlépe přímo za svitu luny totiž můžeme podpořit lunární kvality, tedy určitou jemnost a fluiditu, a zharmonizovat svoje tělo a srdce léčivou meditativní energií.

ČÍST VÍCEČÍST VÍCEČÍST VÍCE
VŠECHNY ČLÁNKY